Friday 19 April 2013

Hoe ons hier uitgekom het

Na omtrent 2 jaar se pratery en debat het ons in Desember 2012 besluit dat ons is basies reg om te probeer vir kinders. Nou dit kan natuurlik baie dinge beteken en of mens rerig reg is sal niemand weet nie. Januarie 2013 begin ons aktief probeer. Ons het n lekker vakansie in Keurbooms en kom terug einde Januarie net om te besef dat ek laat is. Histerie en paniek oorval ons huis, gin mens het gedink dit kan so vinnig gebeur nie. Ek doen vier keer in een week swangerskap toetse wat een na die ander se ons is nie swanger nie. Op dag agt word dit bevestig dat ons nie swanger is nie. Shoe ons het ons amper oor n mik geskrik want dit was net bietjie te vinnig. Dis die begin van die jaar en daar is nog baie los ente wat vasgemaak moet word. 

Ons kom oor die skok en verligting en gaan rustig aan met ons jaar. In Maart besluit ons om vir Weber se ma-hulle in Margate te gaan kuier. Ons wil hulle baie graag sien, wil hulle help om n paar nodige dinge in plek te sit en ook n klein blaaskansie weg kry. Ja ek weet ons was pas 6 weke terug op n lekker vakansie, maar as die geleentheid homself aanbied en ons kan dit maak werk, dan gryp ons dit met albei hande. Hulle het ons nodig gehad en ons wou hulle graag sien. 

Ons besluit toe ons is oor die bomskok van amper swanger wees en dat ons aktief gaan probeer wanneer ons op vakansie is, weg van die stres van werk en die lewe in algemeen. Ons het n baie lekker vakansie, doen al die belangrike familie dinge wat ons moes doen en voor ons weet is on terug in die kaap. Ons het n baie besige week wat op ons wag, piekniek troue, Langebaan toe, vriende sien in Hopefield en weer terug kaap toe. Teen Sondag is ek alweer vier dae laat. 2 Keer op die Sondag het ek ook n bietjie queezy gevoel en se vir Weber ons gaan more oggend n tuis swangerskap toets neem. 

Ek besluit toe om middel van die nag die toets te doen wanneer ek soos gewoonlik moet badkamer toe. Ek le alles reg die aand voor die tyd dat ek kan toets tydens my vroee oggend badkamer besoek (blykbaar is dit die beste tyd). 3am is ek wakker en doen die toets. Ek het dit een kyk gegee en gesien dis negatief en toe weer gaan slaap. Weber staan die oggend op en maak reg vir werk. Hy loer nie een keer vir die toets wat daar regvoor hom le nie. Ek kom by die badkamer in en kyk weer na die toets en val omtrent op my rug toe ek sien daar is 2 strepies. Wat nou? Dis vier ure later en hulle se mens kan nie die toets glo as jy langer as 20 min gewag het nie. Ons besluit toe om niks hiervan te dink nie en weer more oggend die toets te doen. Die heledag wonder ons of ons nou swanger is maar besluit om niks te glo nie. Ek sit toe Maandag aand weer alles reg vir die volgende oggend se toetsery. Dinsdag oggend besluit ek om meer geduldig en wakker te wees en ek doen die toets terwyl Weber ook op is. Ons wag in spanning en binne n paar minute toe is daar 2 strepies so duidelik soos daglig. Dit is waar, ons is swanger.


No comments:

Post a Comment